Jak nejčastěji vypadají promoční klíčenky na krk
Pokud jde o reklamní dárky, ty se staly naprosto běžnou součástí obchodních strategií mnoha podniků. Samozřejmě, ne každý předmět se k tomuto účelu hodí. Požadovány jsou především nízké výrobní náklady a také určitá užitečnost pro zákazníka, která zaručí, že jej bude používat. To je také důvod, proč se zdaleka nejčastěji rozdávají promoční propisky či klíčenky na krk.
Ta má nejčastěji tvar pásku necelý centimetr širokého, obvykle v barvách dané firmy. Pokud je tedy její barvou růžová, bude růžová i klíčenka. V případě, že je modrá, bude modrá i ona. Barvy totiž vyvolávají silné asociace, a tak není divu, že je firmy v marketingu hodně využívají. To je ostatně také důvod, proč většina má „své“ barvy.
Dále je na ní obvykle po celé délce natištěno buď pouze jméno firmy, případně jméno a její motto. I to má vyvolávat asociace, a to nejen v zákazníkovi, ale také v lidech, kteří ji pouze uvidí. Většina totiž bude předpokládat, že by člověk nenosil předmět s logem nějakého podniku, kdyby dané firmě nevěřil a nebyl s ní spokojený. O tom, že to nemusí být vždy pravda, a že se mnohdy jedná pouze o pohodlí a ušetřené peníze, příliš nepřemýšlí.
Zde je také dobré si položit otázku, proč zrovna klíčenku na krk. Přeci jen, valná část z nás má tu klasickou. Jen málokdo chce, aby mu při každém kroku na krku cinkaly klíče. Pro jakou cílovou skupinu je tedy tento reklamní předmět určen?
Především pro tu mladší. Děti a dospívající s tím obvykle takový problém nemají. Navíc dobře vědí, že se jedná o nejbezpečnější způsob, jak ochránit klíče před ztracením. To je také důležité, neboť právě pro ně představuje ztráta klíčů největší problém.
Není tedy divu, že se i na tuto skupinu obchody zaměřují ve svých promočních kampaních. Jen je nutné si uvědomit, že podobně jako ostatní reklamní předměty, ani tento nebude velké kvality, a při pravidelném používání příliš dlouho nevydrží. Pokud jsme s tím smířeni, pak není žádný problém.